"Den som väntar på något gott blir aldrig fet"

Tja !

Längesen jag gjorde något här såg jag allt, hehe. Aja, haft fullt upp med
Valborg, vänner, släktingar & min ena dotter har fyllt 1 år. Därför har prioriteringen
varit på annat än min blogg som jag borde ta tag i, men jag ska antagligen
fixa den andra bloggen i höst istället eftersom att jag ändå ska börja med en
datakurs i höst förmodligen.
 
Lika bra att ta den i höst för då ska jag köpa RAM-minnen till datorn för att sitta
med nya photoshop bland annat och övriga program som jag kommer att börja
använda mig av i datakursen som antingen är i höst eller senare.
 
I övrigt har jag tagit en "slapp-vecka" under veckan som har varit och därför
har ingen träning ägtrum. Känns lustigt faktiskt, men lika bra när valborg,
långhelg och allt ändå var.
 
Jag ska försöka skriva lite oftare här, vet att jag har skrivit det tidigare,
men Fotbolls-VM är snart och då uppdateras det friskt. Sedan är det ju
sommar och allt vad det innebär.
 
Den som väntar på något gott blir aldrig fet ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0