Onsdag !

Idag fick jag ett bra besked att knäet inte blev skadat efter den senaste "knäckningen".
Tydligen kan det knäckas till och bli svullet utan att det blir en allvarlig skada lik en
Menisk-skada eller en ledbandskada som jag trodde att det skulle vara.
 
Det är därför det har varit tyst här ett tag , för jag hade tankar på annat under tiden
som man trodde det värsta såklart men nu kan jag säkert ta bloggen på lite mer
allvar och därför komemr jag lägga upp en del klipp under kommande dagar
som kompensation.
 
Jag hoppas ni läsare har det lite mer flytande i livet än min berg och dalbana, hehe.
 
Ni får ha en fortsatt bra sommar och semester.
 
Sköt om er ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0