Torsdag !

Idag känner jag mig halvsjuk eller på gång att bli sjuker, men det blir
styrketräning ikväll ändå och sedan ska jag planera med kusinen om
söndagen, får se om han kan ta sig tid med att göra om Windows, se
fotbollsmatch och umgås.

I övrigt går allt susen faktiskt och känner mig mer än nöjd med omgivningen
jag har runt omkring mig. Vänner är för bra att ha ibland och är tacksam att
jag har er och ni vet vilka ni är. Sedan är jag tacksam för att det går bättre och
bättre med lilla T som blir mer och mer bekväm med mig, tummen upp !

Idag ska jag spendera tid med brorsan min, får inte glömma honom heller. Vi
ska spela, snacka, umgås och vem vet jag kanske kan få med han på en löptur.
Jag ska åtminstone försöka med det, annars blir det att se hockey senare inatt.
Boston spelar mot Montreal och det var ett tag sedan jag såg på Boston, så
det är dags för lite "Boston-Time".

Ni får ha en bra torsdag och förberedelse för helgen som kommer.
Kika på klipper jag lägger upp också !

Håll utkik !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0