Weeihu !

Ja, sällan sker en olycka ensam utan då ska det ske flera dåliga händelser
efter varandra som "domino brickor". Skadad, blir förkyld tack vare det, saknar
barnen till max, får reda på att morsan är i stor skuld tack vare min fader, sedan
ligger en anhörig på sjukhus för sitt hjärta (karma). Sedan har man haft vänner
med bekymmer under september också för den delen och snart får eländet
upphöra tycker jag innan hjärnan blir twistad !

I övrigt har rehab-träningen blivit utebliven tack vare en seg förkyldning som vägrar
bli bättre, men ska boka tid imorgon som tur är och börja köra igen. Det ska bli skönt
att börja med styrketräning och annat nu framöver. Jag ska lägga upp en schema som
jag ska försöka följa varje dag, för att motivera mig själv och göra min kropp
i väldigt bra skick till operationen när den väl ska göras.

Under kvällen har jag sett på 3 st Chamipns League matcher. Dortmund 3-0 Marseille,
Arsenal 2-0 Napoli & Porto 1- 2 Atlético de Madrid. Det var 3 väldigt bra matcher
och där 2 av mina favoritklubbar vann sina matcher. Firma Ramsey-Özil är riktigt 
vass just nu, där man bara njuter av att se dem spela väldigt bra fotboll för tillfället 
och grabbarna i Dortmund anfallare underbart nästintill varje match. Hatten av !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0