Tagit tag i viktiga saker, men glömt bort en annan.

Ja, som rubriken visare så har jag missat att ta tag i"fotbollsbloggen" eller
"sportbloggen". Jag har varit upptagen med möten hit och dit, samt rehab och
möten med sjukhuset. Operationen sker i Finspång nästa torsdag, därför har
jag kikat på knäet hos en läkare som ska intyga att det är bra inför operationen. Tur
att läkaren tyckte att jag var perfekt förberedd. Det kändes bra när jag gjorde han
förvånad, när jag visade en stretchövning som man inte ska kunna göra och när
jag berättade att jag kan springa 10 minuter. Thumbs up !

I övrigt kör jag en hemmakväll för en gångs skull på en fredag. Jag känner att det
har varit mycket på kort tid och att jag behöver ta det lite lugnt också i min
ensamhet som inte är pjåkig faktiskt. Just ja, jag höll en sak jag lovade mig själv att
göra och nu såhär efteråt känns det väldigt skönt, som att hjärtat har blivit något
lättare. Samt känner jag mig väldigt nöjd !

Eftersom jag känner mig nöjd, så körde jag på med en Dubbelinbakad
Calzone med Coca Cola till. Fy satan, vad gott det var, hehe !


Hoppas ni har en nice fredag !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0