Sportblogg?

Jag funderar lite på om man ska ge sig in i ett litet projekt som en polare
till mig föreslog att jag skulle börja skriva i en helt ny blogg, en "Sportblogg".
Där jag kan skriva om olika fotbollsmatcher eller en fotbollsmatch som jag lägger
mitt fokus på beroende på hur matchdagen ser ut. Sedan kanske man skriver
om någon NHL-match och Elitserie-match, när slutspelen börjar för då blir det
mer intressant i mitt tycke då det är mer på spel.

Ifall jag skriver i den, då kommer detta bli lite mer av en "Musik-blogg",eller
en blogg där jag skriver av mig likt ett klotterplank, eller en blogg om mitt liv i
allmänhet förutom det privata och fotbollen. Tänkte att det kanske blir en större
variation i skrivandet och då kan man följa denna blaska och en seriösare blogg.


Ja, återstår att se om man ska starta en "Sportblogg" eftersom att jag är skadad
i 11 månader till ungefär så kommer jag ha en hel del tid och vem vet är man smart
då kanske man blir lite omtyckt på fotbollssajter om man utdvidger vyerna som det
så fint heter, hehe.

Ha en bra lördag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0