Back On Track !

Tja, det var väl 9-10 dagar sedan jag skrev i denna blaska. Jag vet inte varför det
tar såpass lång tid för mig att skriva på den här bloggen igen, men det är skönt
med lite dagar emellan ändå för då kanske jag överraskar er nästa gång jag skriver
än att ni är "vana" med att läsa min blogg och tröttnar i längden, likt i ett förhållande
med någon. Får man för mycket av det goda, då blir det inte lika gott i längden.

I alla fall tog jag en joggingtur efter lite "uppehåll" och nu trampade jag upp till
20-25 minuter mot förra veckans 10 minuter. Det är skönt att man skyndar
långsamt med denna skada och att det känns bättre för varje vecka. Det
resulterar i att jag orkar mer, orkar färda mellan barn, vänner, osv.

Nya bloggens projekt påbörjas i slutet av veckan eller i början av nästa vecka.
Först och främst har jag en del annat att reda ut innan jag lägger energi på det
projektet som kommer ta lite tid, då jag vill ha en grym design på bloggen.
 
I övrigt ska jag eventuellt börja jobba "svart" för att tjäna in extra pengar under
tiden jag är skadad och inte kan jobba på något "vanligt" jobb i 6-12 timmar. Tur att
man kan jobba lite "svart" och har bra vänner som vill hjälpa till. Det uppskattas mer
än vad ni tror och det blir skönt att fördriva några timmar på en dag åtminstone.

Nu blir det sängen, för imorgon vankas det till mina älskade barn i Mjölby och
jag ska lämna något väldigt viktigt till dem somjag hoppas når en viss persons
hjärta. Jag hoppas innerligt att det ger en positiv påverkan kring hur allt blir
framöver och att det kan vara en bra start på något gott för barnens skull.

Håll utkik !
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0