Tisdag !

Jag tror den här veckan började på det segaste sättet någonsin. Sömnbrist
2 dagar i rad och en måndag där man inte orkade något. Energin var totalt
borta, så "vilade" hela dagen/kvällen igår och lade mig 22 faktiskt. Jag
vaknade kl 6 ungefär och är utvilad till max.

Idag ska jag i alla fall styrketräna lite för att komma igång igen, ska träna
mitt ben samtidigt såklart, sedan förmodar jag att det blir en tripp till
döttrarna & ikväll blir det att se Sverige - Portugal med polare.

Kan inte tiden bara hoppa fram till 2015, vill spela fotboll i lag, leka
med barnen & kunna röra på mig utan att tänka mig för. Gah !

Det positiva är väl att jag gjorde operationen när min kropp mådde som bäst
och var som bäst förberedd på hur "svag" benet blir efter operationen. Tur att
jag återhämtar mig snabbt och att man envisar kroppen med att röra på sig.
Never give up !!!
 
Håll utkik !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0