Måndag !

Tja, det var väl ett tag sedan jag "skrev" något i bloggen i textväg om hur jag mår,
eller vad jag gör, eller vad världen har att erbjuda i stort, eller kalla det livet.

Jag har haft en kanon start på den här veckan faktiskt och allt känns så
himla positivt för tillfället. Jag hoppas detta fortsätter över hela rehabiliteringen jag
har gjort en del framsteg på få veckor och nu kan jag gå, jogga och cykla. YES !
 
Imorgon bär det av till kidsen, blir att ta bilder på lillisen och hoppas hon har kryat
på sig nu. Trist att se sitt barn sjuk utan att trösta, då hon ej känner igen mig.
Dock ska det bli ändring på den biten och när det sker kommer jag bli gladare.
Finns inget bättre än att trösta sitt barn, hihi.
 
Ikväll bär det dock av till Arvid för lite spel, kaffe och snack. Det ska bli väldigt roligt
och vi ska väl komma i fund med lite små projekt vi ska kirra. Dels bloggen jag
har talat om som tar tid och sedan fixa lite annat som är några störda berättelser.

Jag hoppas ni har haft en bra vecka och håll utkik !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0