Fredag !

Ikväll spelar Sverige en playoff match mot Portugal på bortaplan och
jag tror att Portugal vinner, men jag hoppas såklart på Sverige. Sedan vill
jag gärna se att Ukraina slår Frankrike ikväll också.

I övrigt har jag haft en tyngre dag med benet/knäet, men det kommer
och går hela tiden, tyvärr ingår smärta och värk i denna process. Jag har
svårt att tänka mig in i att det är 9-11 månader kvar tills jag är "frisk"
eftersom att jag känner ett sådandt sug efter fotbollen redan nu.
Hur ska jag hålla mig ifrån?!

Jag har med 100 procent gått ut och jonglerat, nickat med en boll inom
5 månader - 6 månader. Det är jag väldigt säker på så envis som jag är och
att vara ifrån fotbollen är som att vara ifrån sin fru om man har någon, åtminstone
känner jag ett starkt behov av fotbollen som en make gör om sin maka.

Nu blir det kaffe, spel, chill och sedan får man se om man drar iväg
och ser matchen ikväll hos en vän. Om nu knäet pallar det vill säga, men
tror nästan att jag blir hemma med bror min :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0