Usch !

Jag verkligen ogillar när det inte går att sova och att det speglar över
på hur seg sin dag blir tack vare sömnbristen. Sedan är vädret inte alls okej
heller för det är grått och trist, därför blir man ju inte piggare, haha.
 
I vilket fall som helst blir det styrketräning idag och sedan ikväll får
man se vad jag gör. Antingen ser jag på Mjölby spela mot Rimforsa eller så
spelar jag fotboll med grabbarna för att hålla formen uppe tills imorgon då det
vankas träning i Mjölbyoch sedan blir jag förhoppningsvis klar för dem.

Jag hinner antagligen spela klart en säsong med 1860 Munchen också,
därför kan ni vänta er en lång uppdatering kring det hehe !
 
Håll utkik !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0