Tisdag !

Jag har spelat fotboll 2 dagar i rad och har haft en del att göra under
dessa dagar, samt haft sällskap och därför har uppdateringen varit usel.
 
Jag kan inte lova på bättring, men ska försöka hinna skriva varje dag som
är kvar på denna veckan. I övrigt ska jag till Mjölby imorgon för att tala med
tränaren där eftersom styrelsen har gjort sitt beslut och jag antar att det
är ett dåligt beslut för min del.

Dock tror jag inte dem vet vad dem går miste om, för jag känner mig bättre
än någonsin i fysiken och i själva spelet. Det är väl en del misstag man behöver
fin-slipa på, men så är det ju alltid. Aja, jag vet att jag skulle kunna ge dem lite
mer energi i spelet och ge dem en del erfarenhet som är bra.

Dock får man ju se imorgon än är det inte kört och om jag får en chans då
får dem allt se hur Pappa Ohlsson spelar där han är som bäst ! (planen).

Om jag inte skriver, då lägger jag upp musik så håll utkik !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0