Söndag !

Idag har man tagit det lugnt trots vädret så har man bara varit
hemma och tagit en kort promenad, men ibland är det skönt att se
fotboll, hockey, spela på datorm, lyssna på musik och allmänt slöa hemma.

Jag har sett på Liverpool - Everton, Manchester United - Chelsea & strax
ska man se Chicago - Minnesota i NHL-slutspelet. De 2 förstnämnda matcherna
var ganska tråkiga överlag, men Everton bör ha fått sitt mål godkänt en bit in
i andra halvlek och hade dem fått det då hade kanske den matchen vaknat.

Chelsea vann mot United, tyvärr för Arsenals del. Dock fårm an hoppas att
Chelsea kryssar mot Tottenham i nästa match helt enkelt medan Arsenal vinner
sin match mot Wigan.

Hockeyn som jag ska se nu hoppas jag att Chicago vinner, för dem är värda
att gå långt under detta slutspel i och med deras säsong såhär långt. Dem har
varit väldigt bra ska tilläggas.

I övrigt börjar jag med jobbcoachen i veckan. Jag fick ett mail med schema och
hela baletten. Det kallar jag framförhållning, så tummen upp till honom !

Håll utkik !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0