Söndag !

Min summering av den här helgen är att den har varit händelserik med olika
grejer som är mest dåligt men så hade man en positiv kväll igår, men vad gör det
när det negativa som har hänt väger över det positiva markant !
 
Dock får man se det positiva och det är att veckan som kommer inte kan bli värre
än den veckan som har varit. Därför ska jag vakna glad imorgon och göra
måndagen klockren som en perfekt start på en ny vecka !
 
Nu ska bara förkylningen helt bort då jag snorar en hel del. Vill få bort det, ska testa
att ta en löprunda imorgon för att se om man orkar springa något. Samt för att se om
man blir sjuk eller inte. Hoppas jag kan jogga/springa och ändå kunna träna på onsdag !
 
Hoppas ni har haft en bra helg åtminstone !
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0