Måndag !

Idag tog jag en extra vilodag för att bli friskare och för att kunna
göral ite sysslor här hemma, samt för att kunna orka spela boll lite fotboll
med grabbarna imorgon.

Det ser lovande ut med tanke på att jag kunde maxlöpa uppför 3 backar
idag på min löprunda trots min sjukdom jag har haft i 8 dagar. Det tycker jag är
ganska starkt faktiskt och jag hoppas den här veckan gör underverk med tanke
på min förra vecka som var.

Min vecka började bra i alla fall med tanke på mitt fina köp av datorstol
som kostade 600 kr från och med idag. Jag hade tänkt köpa denna igår, men då
var den dubbelt så dyr och därför blev detta köp ett fint fynd.

Jag montera stolen själv och det var ju lätt som en plätt. Folk påstår att jag
är bortskämd och inte kan något, haha underskatta aldrig en Ohlsson för vi
är öppna för alla sorters möjligheter, fattar ni !

Just ja, Mjölby Södra IF går väldigt bra i sin serie och är med i toppen på allvar
efter 0-5 segern mot Söderköping denna helg. Skönt att laget jag ska slå mig in i går
väldigt bra för det visar att jag har många möjligheter till att utvecklas och knalla
vidare mot min största dröm. Till att bli fotbollsproffs med andra ord :)
 
Nu kommer en bild på min datorstol !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0