Lördag !

Idag träffade man "L" och vi satt på ett fik en stund där vi pratade, osv.
Det var väldigt trevligt och jag ser fram emot nästa gång vi ses. I övrigt har
jag städat, kök och rum denna dag då kusinen kommer på besök om en
stund. Vi ska fixa en ny box som förhoppningsvis funkar här, så man kan
vara inne på trådlösa nätverket också på mobilen eller laptopen.

Nu sitter jag och dunkar Hardcore musik inför brorsans vänner. Hoppas de
tycker om musiken bara, haha. Jag ska starta kaffet strax också, för det
ska jag och kusinen ha medan vi fixar det där.

Efter det ska jag bjuda honom på en halv Viking faktiskt. Det ska bli redigt
gott att käka det må jag säga. Hoppas ni får en lika bra lördag som jag har
och håll utkik !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0