Fredag !

Nu sitter jag i Söderköping och har missat den så kallade bussen. Dock gör det väl
inte allt för mycket som tur är, då jag inte har ett skit att göra imorgon som tur är och
nu kan man fortsätta spela på min laptop som jag tog med mig till Virre som jag är
hemma hos. 

Det har varit ett utmärkt kväll här i Sörping (Söderköping). Det har varit en klockren
kväll med sol, daimtårta, chips, läsk musik, spelande, skratt & en hel del larvigheter
som jag brukar ha med Virre von Häng Däng aka Sörping-Penis ;)
 
Nu sitter vi och smeker våra Guror till IQON Endshow som är event från Australien,
fattar ni era AIDS-jävlar med Herpes mitt emellan blygdläpparna !!
 
Skämt åsido, men det är redigt nice med lite nightgame med stånd hos en
polare som är en sådan skön individ att man bara vill spräcka ringmuskeln 2
gånger om med en elektriskt-sladd som man doppar i grädde innan man gör det.
 
Ha en bra fredag/lördag !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0