FM13 (1860 Munchen)

Nu har jag spelat 2 säsonger med detta Munchen lag som jag har gjort
till ett av Tysklands största lag på 2 år och det är en snabb utveckling helt
klart. Mittm ål är att hålla den här nivån med att vara Tysklands bästa lag i
några säsonger, får se om jag klarar det, men har 3 spelare som jag ska köpa
tillbaka till 1860 Munchen och det är bröderna Bender samt Moritz Leitner.
Dem är ursprunglingen från 1860 Munchen och nu är jag klar för CL och
därför kan jag köpa dem, dock ska jag sälja en hel del spelare för att få in
dessa 3 herrar då dem kostar en hel del pengar, hehe.

Jag vann 4 titlar som nykomlng och dessa titlar är:
Tyska Supercupen, Tyska Bundesliga 1, Europe League & Tyska Cupen.
 
Det här gick överförväntan helt klart. Cupen ville jag vinna återigen, men att vinna
ligan och EL var något jag inte ens tänkte på. Det jag ville var att skrälla och komma
till EL/CL i ligan, alltså 4-7 ungefär och i EL var det att komma till slutspel, hehe.

Nu kommer det bilder på min statistik och lite skrivande. Samt kommer det bilder
på min elva, bänk & formation.
 
Laget och Formationen:
 

Bänken:
 

Tillägg:

Min offensivaspelfördelare, Thomas "Drage" blev Europas Guldpojke. Alltså, han blev den
bästa Ungdomsspelaren i Europa före Götze, Isco, Draxler, James Rodriguez, Dzagoev, osv.


Ligastatistik:
 
 

Tyska Cupen Statistik:
 
Fram till finalen vann jag mot:
Aichach 1-4 (Borta), Augsburg 1-3 (efter förlängning), Dortmund 1-2 (efter förlängning),
2-1 mot Freiburg (hemma i kvartsfinalen), Stuttgart 0-5 (Borta i semifinalen).
 
Här kommer en bild på min vinst i finalen ;)

 
Europe League Statistik:
 
Gruppspelet:
 

Slutspelet:
 


Nu fick ni mer bevis på att jag inte ljög förra gången jag skrev om det här laget i och med
alla dessa bilder på resultaten, etc. Jag kan säga att formationen och taktiken jag spelar
med fungerar för en polare till mig också när han är Åtvidaberg och Stoke. Till er som
undrar över "taktiken". Den får ni när jag har spelat 5-10 säsonger med det här laget, för då
avslöjar jag hela min taktik som har fört min framgång med det här laget.

 
Nyförvärv:
 
 

Sålda Spelare:
 
Det var för många sålda, så bild funkar ej tyvärr då jag inte orkar ta flera bilder på
alla sålda. Dem som var köpta var so men lista och därför lättare. De sålda var man tvungen
att scrolla ned på, så därför skriverj ag vilka jag sålde helt enkelt. Tyvärr !

Christoph Dinkelbach, Kodjovi Kossou, Grigoris Makos, Michael Netolitzky,
Marin Tomasov, Andreas Luthe, Daniel Halfar, Manuel Buhler, Valerica Gaman,
Jann George, Arne Feick, Dominik Stahl.


Kommande Säsong:
 
Den kommande säsongen ska jag handla tillbaka bröderna Bender och Moritz Leitner.
Dem 3 är från 1860 Munchen från början och därför ska de tillbaka till staden dem hör hemma
och laget dem ursprungligen kom ifrån. Det blir dyrt, men jag har spelare att sälja och därför
kommer jag ha kapital för dessa 3 spelare. Sedan har jag en del yngre förmågor på ingång som
antagligen kommer ta ett kliv upp till mitt A-lag, samt ta plats i mina ungdomslag som kommer
att bli ännu bättre än vad de har varit. Jag hoppas min utveckling fortsätter med det här laget och
att jag kan bli större som klubb, samt affärsmässigt än Bayern Munchen inom 5-8 år. Just nu är
mitt lag större om man ser till fotbollsplanen, men hoppas mitt lag får större sponsor, etc.
 
 
Avslutningsvis:
 
Vill jag bara skriva att det här blev riktigt detaljerat och långt, men jag hoppas
ni orkar ta er tid för detta och att denna sammanfattning var bra nog för er. Jag var tvungen att
köra en djupare sammanfattning än den som var tidigare och jag tror att jag lyckades ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0