Den "Nya" mobilen !

 
 
 
Jag måste skriva det att jag är redigt nöjd med denna mobil som jag köper av min kusin.
Jag trodde skillnaden skulle vara mer än vad den var när jag skulle börja använda denna
eftersom den jag använde mig av tidigare var 3 år gammal, men som tur var lär man sig
bäldigt fort när det gäller teknologi !

Nu lägger jag in en massa musik till den och ska fixa ett nytt kontantkort också för
att kunna surfa gratis, smsa 4000 sms och ringa 200 samtal. 249 kr betalar jag för
det varje månad hädanefter, nice !!

"Heytell" Appen kommer jag använda mig av för det mesta och det bra är att
"Svenskafans" Appen funkar ypperligt. Då kan man sitta på tåget och se/lyssna på
deras olika program i 720 kvalité för att fördriva tiden.

Jag skulle ha köpt en HTC, men får man ett sådant här bra erbjudande då är det
svårt att tacka nej och dessutom är mobilen mycket bra med, så det vore bara dumt
att nobba erbjudandet, haha.

Jag har samma nummer kvar ska tilläggas och kommer att ha det
fortsättningsvis trots att jag ska ordna ett nytt kontantkort :)
 
Håll utkik och ha en bra fredag !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0