Yeah !!!

Under kvällen slog jag mitt rekord med att springa till "Eksunds-bron". Det är
ungefär 1,2 mil fram och tillbaka. Jag joggade/sprang på 45 min ganska exakt då jag var
hemma efter 50 min och hade 5 minuters paus med stretch och hämta andan lite.
 
Jag är riktigt nöjd med detta och därför tackar jag en föredetta vän för det. Tack
Arvid för motivationen och den negativa energin du gav mig, så jag kunde ta mitt rekord !
 
I övrigt känns det kanon me mig och snart sitter allt på plats. Det är bara att ha tålamod
och ta en grej i taget, så kommer jag ha allt jag vill ha gjort vara klart inom 1 månad eller 2.
Vissa tycker att man ska verka desperat och för på med det man planerar, men
jag kör på tålamod och ingen stress för då gör man allt på rätt sätt.
 
Det är lätt att klanka på andra när man tycker att dem gör fel, men när man själv får
höra att man gör fel med något då funkar det inte tydligen. Sådana människor
hör hemma i en papperskorg i mitt tycke och jag förstår inte vitsen med att trycka
ner någon annan när man själv inte tål ett skit. Vad vinner en person på det undrar jag?
 
Det värsta med dessa människor är att dem börjar något "tjafs" och sedan skyller på
den man försökte trycka ner bara för att dem själva fick höra något nedlåtande tillbaka.
 
Kolla er i spegeln ni som känner er träffade, för problemet i det är "DU/NI". 
Det är bara att inse det innan du står själv där med byxorna nere.
 
Ett tips: TA ITU MED DET !!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0