Yeaah !

Då har man sprungit 1.1 mil under 2 dagar denna vecka av dessa 3 som har
varit och på fredag kör jag igen kan jag lova. Sedan får man se vilken dag jag
skriver på för Mjölby Södra IF. Det blir nästa vecka skulle jag tippa på och det blir
inga problem heller för den delen, för att jag har patat med tränaren i Loddby redan.

Sådär nu är steg 1 avklarat och nu ska steg 2 påbörjas som jag ska ha tålamod med
för att det ska bli avklarat också. Nu är det bara att ladda batterierna för att göra det
bästa utav et, så ska det allt gå som smort.

Steg 3 blir desto svårare, men det tar jag då helt enkelt ;)

Nu får ni ha det så bra och laddai nför imorgon för då lägger jag upp lite
party musik lagom till fredagen. Då vet ni att ni ska checka denna sida på fredag
när ni förkrökar elelr vd ni håller på med ;)
 
Ha det nice !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0