Torsdag !

Idag är det en väldigt fin dag åtminstone om man kollar på vädret, hihi. Jag
kom nyligen hem från stan där jag gick med Arvid, Gusum och Chelsy. Vi gick till
Intima av alla ställen och jag hittade en present till min broder, får se om det blir
en eller om man kör på en mer seriös present. Han fyller 20 år och därför är det lite
svårt att ge något för man vill ge något sjukt ,men p åett sätt vill man ge något som
han tycker om också, hehe.
 
Annars sitter jag här nu och ska fixa lite kaffe som jag ska njuta av medan
jag spelar FM12 på laptopen. Sedan har jag tankat FM13 till datorn och det kan
mer än gärna funka tycker jag efter all väntan på att en "patch" ska fungera.
 
Till kvällen kommer Gusum hit och vi ska träna styrka, snacka, lyssna på musik,
laga mat & chilla skulle jag tro. Sedan kommer Stoffe också tror jag, men man vet
aldrig med honom faktiskt därför får tiden visa hus det blir om den saken, hehe.
 
I övrigt får ni ha en bra dag och njut av vädret !
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0