Tisdag !

Idag kommer Chris hit. Vi ska mecka med kontroller, spela, se på CL matcherna &
snacka. Det ska bli redigt kul faktiskt och jag hoppas matcherna ikväll gör susen
också, hehe.
 
Imorgon har jag min arbetsintervju och jag hoppas det går bra, så jag får jobbet för
då ska jag ordna en inköpslista som jag ska följa underm in första lön. Det ska bli
köp till mig själv. Exempelvis underkläder, skor, byxor, klocka, mobil, etc. Sedan
tänkte jag spara 2-3 löner till en lägenhet som jag ska kika på om jag får jobbet
vill säga. Ohlsson är på G !!!
 
I övrigt lyssnar jag på Headhunterz Episode 20 ! Den är riktigt bra och jag
dricker kaffe också, Mmmm-ums, tihihihi !
 
Håll utkik !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0