Söndag !

En slapp söndag har detta varit då jag bara har sovit, spelat Far Cry 3 och sett på
en medioker match som Arsenal spelade idag mot Tottenham. Tragiskt att dem
spelar, så himla dåligt mot just Tottenham som är den största rivalen dessutom.
 
Det värsta är att man har blivit van med "förlorar" kulturen som vi är inne i då Arsenal
inte har vunnit sedan 2005 och det blir säkert 3-5 år till om nu inget drastiskt
sker med klubbens sätt att driva den. Dels behöver vi kapital för att förhindra att förlora
våra främsta spelar likt RVP till Manchester United, men också visa för att
markera för våra nyförvärv att Arsenal är på uppgång igen.
 
Det sägs att 15 miljarder ska in i klubben och jag hoppas att det sker
så fort som möjligt. Färre och färre ser ju p åArsenal dessutom för att
biljettpriserna är för höga och det är våra ägares fel. Vi behöver kapital och ett
annat tänk, dock vill jag inte se ett Arsenal agera som Chelsea, Man City, PSG.
 
Jag vill bara se lite mer av en kultur man är uppväxt med, att kunna behålla sina
stjärnor men ändå köpa in 1-2 per säsong som Arsenal gjorde tidigare. Det är väl
ett önsketänkande så länge Wenger och den snåla styrelsen är i rodret.
 
I övrigt har jag haft en klockren helg hos kusinen och med Smurre som
kom hem från Norge över helgen endast. Jag hoppas ni okså hade en bra helg
och att ni får en bra start på veckan som kommer :)
 
Håll utkik !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0