Söndag !

Dålig uppdatering denna helg, men det är för att jag var i "Äggbyn" Finspång där Chris bor.
Vi spelade FM13, snackade, och allmänt chillade helt enkelt. Det var mycket trevligt faktiskt
och jag hoppas ni också hade en bra helg.
 
Jag kom nyligen hem och strax ska jag möta Gusum som ville slagga här. Haha, jag
har dessutom hunnit träffa Arvid och hans böna under kvällen. Ohlsson är populär ibland ;)
 
Haha, aa ska ut i kylan för att möta Gusum. En liten kvällspromenad skadar väl inte
och medan alla klagar på kylan, så får jag väl skriva att jag tycker det är uppfriskande
åtminstone och det är ett perfekt väder att ha en partner vid sin sida då man oftast
värmer varandra lite extra när det är såhär kallt som det är. Därför ska ni med en
partner njuta av det så länge det är kallt ;)
 
Håll utkik !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0