Onsdag !

Jaha, då snöar det återigen och det har kommit en hel del. Jag antar att Mjölby är mer
drabbat av snön än Norrköping, därför tror jag att träningen ikväll är inställd. Jag fick
ej tag på kansliet och tränarens nummer har inte jag. Han jag har kontakt med
jobbar och hade fel mobil med sig, så har ej kunnat fått tränarens nummer, typiskt !
 
I vilket fall som helst har jar beställt FM13 idag och det kommer antagligen på fredag.
Det ska bli nice att spela det då jag spelar FM12 rätt ordentligt nu, för att ha FM-rytmen
i mig när jag får FM13, hehe.
 
Ikväll blir det att se HV - LHC och Bayern - Arsenal. Jag antar att HV och Bayern vinner
idag allt annat är en "skräll" faktisk, då dem lagen är betydligt bättre än de andra.
 
Vem vet det kanske är en skrälldag? Det är trots allt den 13:e då allt kan hända ;)
 
Håll utkik !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0