Onsdag !

Ja, Färjestad är då klara för avancemang i slutspelet efter 4-1 i matcher. SAIK
är det formstarkaste laget eftersom de vann med 4-0 i matcher. Dock får man
se om FBK eller SAIK tappar i tempo tills de får spela igen är väl 1 och en halv
vecka tills de kör igen ungefär.
 
LHC kan bli klara imorgon om de lyckas slå HV på bortaplan, dock tror jag att
HV vinner imorgon. Dels för att det är hemma, men att åka ut med 4-1 i matcher vore
riktigt uselt. Speciellt mot sin rival.
 
Sedan vill jag böna och be till vädergudarna att det slutar snöa, för jag vill spela
fotboll igen. Äckliga snö som gör att man blir hemma från fotbollsträningen, men
som tur är kan man styrketräna och löpträna.
 
Imorgon ska jag upp tidigt och löpträna för at tsedan träna styrka imorgon kväll.
Jag hoppas att Mjölby kommun hinner ploga fotbollsplanen tills på fredag, för då
har jag tränat upp mig rätt bra tills dess. Jag känner mig i bra fysisk-form, så det är
på planen formen måste gå uppåt nu för då kan det innebära påskrivning !
 
I vilket fall som helst ska jag göra ett viktigt ärende imorgon och då får man
se hur lång tid den processen kommer ta, men jag hoppas och tror att det
kommer ordna upp sig inom 3 månader åtminstone. Dock vet man aldrig med
det svenska systemet ;)
 
Ha det göttmos ! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0