Måndag !

Idag sov jag länge då jag behövde ta igen den dåliga sömnen som jag hade
under helgen. Sedan såg jag och Gusum på Arrow avsnitt, käkade, snacka. Efter
det fixade jag i rummet och sedan förberedde jag mig för träningen i Mjölby.
 
Träningen gick sisådär med tnake på att jag var krasslig förra veckan, så har
man tappat en del kondition och därför fick jag Mjölksyre chock på kvällens träning.
Dels är kroppen ovan med den fysträningen och sedan var det minus 9 grader, så
det är inte alls konstigt att man fick Mjölksyre chock.
 
Efter fysträningen, var jag ändå med på skottövningarna och det gick bättre och bättre
med tiden för chocken släppte mer och mer för varje övning. Därför blev jag nöjd
med avslutningsövningen vi hade i slutet då jag fick en skön vrist-träff som
lät ganska högt som satte sig väldigt fint i vänstra gavenln. Pang !
 
Det känns väldigt roligt och inspirerande med en bra tränare som är seriös
med sina övningar under träningen och det underlättar att spelarna tar till sig hans
övningar, samt att dem är villiga att ge allt på träningarna. Jag tror detta kan bli i
slutändan och jag hoppas på att de vill ha mig kvar också då jag trivs bland grabbarna.
 
Nu ska jag läggam ig för att jag är helt död, men jag såg på Eurotalk och
gjorde ett ärende precis. Därför blev det "senare" än väntat faktiskt och det ska
bli intressant att se hur jag tar mig upp imorgon, hehe.
 
Håll utkik !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0