Helgen !

Den här helgen gick galet fort faktiskt eller så kanske jag bara tycker det. I fredags
krossade jag Robin på FIFA 14-8 i matcher säger en hel del och innan jag drog
till honom då såg jag Färjestad - Modo som blev 2-1 till FÄRJESTA. Det innebär
3-0 i matcher och då behöver bara Färjestad vinna en match till, weii !
 
Sedan åkte jag till Gusum igår där man hade det riktigt kul med Martins (Gusum) vänner.
Vi kollade på sjuka youtubeklipp, spelade motorstorm och hade riktigt roligt.
 
Nu sitter jag äntligen hemma och chillar lite innan man ska ta sig en skön löptur. Det ska
bli skönt med en löptur inför morgondagens träning och jag avrundar denna söndag med
filmen "Flight" innan FK-Europa börjar, hihi,
 
Jag hoppas er helg har varit kalas och ha en bra start på veckan !
 
Håll utkik !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0