Fredag !

En bra start på månaden, Mars. Jag vaknade upp idag med ett samtal från Logent AB
och jag ska på arbetsintervju på onsdag på det stället där dem skriver kontrakt
med anställda, etc. Den infon fick jag veta tack vare Arvid som själv har blivit anställd
av dem i just det området jag ska till, hehe.
 
I övrigt börjar Mars månad med en fotbollsträning med Mjölby Södra i solsken
och 6 plus grader om nu vädret håller i sig till 18:15 vill säga. Sedan ska jag till
min kära kusin ikväll, så Mars månad börjar exemplariskt.
 
Jag får hoppas att första veckan i Mars, alltså nästa vecka gör under också
precis som denna dag. Det skulle vara nice med att få jobbet och sedan kika
efter en lägenhet i Mjölby faktiskt.
 
Nu är det bara att förbereda sig med Dj Shog i högsta volym till kvällens träning
och nu blir det att laga mat, Mmm-ums.
 
Ha en bra fredag och håll utkik !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0