Fredag !

En chill-fredag var detta allt efter att man har ägt Robin och Smurre på FIFA.
Det skönaste var väl ändå att jag jogga till Robin och piska dem lite innan
jag joggade hemåt. Sedan käkade jag hemma, såg på FBK - Luleå som
FBK förlorade med 1-4. Hoppas detta väcker FBK till söndagens match !

I alla fall efter hockeyn då tog jag cykeln ner till Robin och Smurre igen och
då fortsatte man sitt segertåg. Förlorade 4-5 gånger under kvällen endast, men
jag vann mer än dubbelt så många, hehe.

Jag kom hem för 2 timmar sedan ungefär och har spelat lite med Karpaty. Det
är ett Ukrainskt fotbollslag som har några bra spelare som jag inte trodde och nu
har jag ordnat ett bra lag med dem. Jag har några pusselbitar kvar innan jag tycker
att laget är komplett.

Nyligen pratade jag med min kusin som ringde. Vi ska upp imorgon och inhandla lite
goda drycker till söndagens festligheter. Det kommer att bli nice på söndag med
mina kusiner, min bror och min morbror som eventuellt dyker upp också.

Jag hoppas ni har haft en kanon fredag och får en lika bra lördag imorgon (idag).
Ni får hålla utkik på söndag om eventuella uppdateringar, kanske skriver något
roligt på min blogg när jag är lite små full.

Imorgon (idag) ska jag iväg nämligen till Rikard direkt efter systemet och
kommer hem på kvällen, därför kommer det intel äggas upp något speciellt.
Dock kanske en låt kommer upp, men annars får ni vänta tills söndag.

Ha en bra lördag och röj !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0