Varför?!

Varför får man alltid bakslag när man väl börjar må bra igen? Varför drabbas
jag av olika anlednignar för något dåligt eller något man inte kan kontrollera?
Varför ska jag bli drabbad när jag inte har gjort något fel? Varför ska jag behöva
stå ut med all skit? Varför finns orättvisor mot fel människor?
 
Inte undra på att folk blir onda av allt som kan hända dem och förändra dem tack
vare alla dessa händelser. Inte konstigt att det kan balla ur här i världen när många
inser att det är onödigt att vara "god". Jag antar att det är så dem känner efter alla
händelser som dem är med om och att dem ser sin väg att "hämnas" genom att vara
en ond människa och vill besträffa andra för sina erfarenheter.
 
Tacka gud att jag inte tänker på det viset !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0