Söndag !

Jag ogillar vissa typer av söndagar, men ibland är dem ganska härliga
också då man inte gör alltför mycket, eller ser på en massa filmer, eller
gör sysslor som man behöver göra inför kommande vecka.
 
Tyvärr har den här söndagen blandat och givit. Den här haft sina bra tidpunkter,
men alla tankar och allt som har varit börjar ta över mer och mer. Jag hoppas att
jag gör en bra träning imorgon trots omständigheterna som är och sedan
kanske jag släpper ut allt på tisdag, eller imorgon kväll.

"Släpper ut" då menar jag gråta eller träna så hårt att jag inte kan stå, får se
vad jag gör helt enkelt.

Dystert inlägg, men dystra tider sker ibland, så det är bara att stå ut helt enkelt.
Om inte då kan ni läsa något annat eller lyssna på något som gör er glada än
att läsa detta dystra inlägg.
 
Ha det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0