Onsdag !

Idag har jag bara tagit det lugnt med Gusum som har varit här sedan i måndags.
Vi var i Sörping igår och hade en väldigt bra dag med Virre som bor där. Vi grillade
flintastek, fixade pommes & hade en kall bearniessås till den goda maten. Sedan på
kvällen åkte vi in till staden för att kicka lite boll och det var lika roligt som vanligt, hehe.
Jag ska tydligen bli bjuden på en öl av Hansson som utmana ödet när det gällde att
skruva bollen i bortre krysset ;)
 
Nu sitter jag här med min latop medan jag lyssnar på Shinedown, använder mig av
stationära till att spela FM13 & dricker mitt kära kaffe. Det är en inställd träning idag
tack vare att alla ledarna jobbade kväll tydligen, hehe. Det är väldigt behövligt med tanke på
omständigheterna som är nu och jag känner mig inte alls motiverad för något.
Utan jag vill bara ta det lugnt här hemma eller gå promenad med sällskap, typ.
 
Ikväll blir det antagligen en promenad i det sköna sommarvädret med lite musik och
får se om någon vill hålla en sällskap när det sker, annars får man ta med sig en
bok helt enkelt. I övrigt blir det att styrketräna om en stund skulle jag tro för det kan jag
antagligen behöva just nu. Sedan blir det att se Boston - Pittsburgh i natt och jag hoppas
Bruins vinner återigen, för då blir det 3-0 i matcher till Bruins !
 

Come on Bruins ! We'll win the Stanley Cup !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0