Lördag !

Jag kom nyligen hem från en speldag med bröderna Kalén, Anton och hemström.
Det var trevligt med en del spelande, snack och andra roligheter, hehe. Det var ett tag
sedan som vi träffades och spelade på det sättet, därför var det extra roligt idag !

Nu sitter jag här hemma ensam och ska hämta kaffet strax som jag ska njuta av
medan jag äter god glass till musiken som jag lyssnar på för tillfället.

Ikväll ska jag bara chilla skulle jag tro till en bra film och lite spelande med 1860
för det går så himla bra med dem, därför kan jag icke låta bli att spela med dem.
 
För övrigt saknar jag min dotter galet mycket och börjar snart störa mig på hennes
mamma om det fortsätter på detta vis. Jag förstår varför vissa slutar kämpa efter ett tag,
för ingen vill må dåligt och att bli utfryst är väldigt jobbigt i längden. Nu är jag dock "van"
eller jag måste vara det med andra ord för att inte bli knäckt.
 
Jag hoppas ni har en bra lördag !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0