Jobb och Utbildningar..!

Idag har jag chillat för det mesta eftersom att jag har varit sjuker och har
känt att det ärl ika bra att vila extra denna dag, så att man klarar av jobbet på
måndag. Just, ja jag har inte skrivit eller sagt något om det och det ber jag om
ursäkt för eller jag har bara glömt nämna det helt enkelt.

Jag arbetar på Whirlpool numera, dock har jag legat och funderat på
framtida-yrken, utbildnignar, osv. Jag har kommit fram till att Sportjournalistik
verkar vara min grej eftersom att jag skriker "fotboll" och at tdet står "fotboll"
skrivet på min panna. Jag är också nyfiken på lagerutbildning inom logistik, men
först och främst ska jag bli van med arbetslivet, ta tag i en flytt, fixa körkort, etc.
 
Sportjournalist blir något längre fram när jag inte känner för att spela fotboll
längre eller satsa på fotbollen som jag ändå vill nu fram till jag är 35 kanske. Det
känns bra att man har lite mål i alla fall och att sin destination inte är på
"Whirlpool" även om man tjänar bra, etc. Tyvärr vet man ändå aldrig hur länge ett
arbete varar och därför har jag andra planer helt enkelt eller man kan säga
som så att det är mer något jag strävar efter.

Jag är ändå tacksam till jobbet nu, för det känns bra att bli van med arbetslivet
och veta att man ändå klarar av saker man inte har en erfarenhet av. Dessutom
blir det lättare att få andra jobb som man kan testa på också. Jag vill gärna testa på
arbeten i olika yrkesområden för att bilda en egen uppfattning om de olika yrkena.

Tack Pema och Robin för möjligheten !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0