Fredag !

Dagen började ganska illa eller rättare sagt irriterande på många plan, men så
kan det vara ibland i livet hehe. Jag har i alla fall försökt få dagen bra och det gjorde
jag genom att besöka en polare. Vi spelade FIFA13 mot varandra, trots kontrollen jag
lånar av Tobbe som är halvt fuckad i analogen då var det roligt och 6-5 i matcher till
honom blev det, men den kan jag bjuda på !

Sedan på kvällen har jag chillat lite med FM, musik och sådär. Jag inväntar att spela CS
med brorsan om en stund och efter det blir det lite FM lirande innan man slaggar.

Jag har börjat spela med det Ryska laget, Spartak Moskva för att göra dem bättre och
det är inte ofta man spelar med ett lag från Ryssland heller. Jag har snart spelat klart en
säsong med Arsenal faktistk, så uppdatering kring dem sker inom kort !
 
Håll utkik musik och annat dylikt..!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0