FM13 (Southampton)

Jag har spelat en säsong med Soton (Southampton) och det gick för bra
för att vara sant faktiskt. Jag vet inte vad det är med mig och att utveckla
smålag till storlag, men det funkar som handen i handsken verkar det som.

Jag vann "Trippeln"= Ligan & dem inhemska cuperna. Här har ni bilder på min
startelva och min bänk, samt övrig statistik från cuperna och ligan.
 
Startelvan och Formationen:
 
 
 
 
 
Liga statistik:
 
 
 
Capital One Cup statistik:
 
 
 
F:A Cup statistik:
 
 
Jag hoppas min andra säsong går ungefär lika bra, men att jag skrällar i Champions League
för att höja Soton:s status för att sedan köpa tillbaka Bale, Walcott och Oxlade-Chamberlain.

Jag har än så länge köpt in väldigt bra spelare till min andra säsong och det kommer ni få
se när jag har spelat kalrt denna säsongen, men innan dess kommer jag spela med Arsenal
på en ny karriär som jag har skapat under denna kväll.

Ni får hålla utkik efter musik och annat dylikt som sker på denna blogg !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0