Söndag

Igår besökte jag barnen i Mjölby och efter det tog jag bussen vid 13, för att
spendera lördagen i Kimstad med kusiner och morbor. Vi hade det väldigt
trevligt med musik, alkohol och snack. Vi hann spela lite FIFA också faktiskt.

Vi såg på QLimax 2012, Led Zeppelin och andra rock artister, Det blev lite
väl mycket alkohol kände jag, inte för att man blev väldigt full utan för att det
var längesen jag drack alkohol och jag vill inte dricka mycket helt enkelt. Jag vill
gärna bara kunna ta några öl utan att vilja ha mer, osv.
 
Ikväll ska jag se film, sova tidigt för att ringa en del viktiga samtal  imorgon på
förmiddagen. Det ska bli skönt att äntligen ta tag i dem samtalen och fokusera
denna vecka på träning, fotboll och på sig själv.

Nu är det bara att ligga i och köra på !

Hoppas ni har haft en bra helg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0