Onsdag !

Det var ett tag sedan jag skrev överhuvudtaget och det är för att jag
har haft en del att tänka på, samt en del att ta itu med. Dessutom har jag
tagit tag i andra saker som att bli vän med Arvid igen, träffa Gusum innan han
flyttar och ringt olika samtal om min framtid.
 
Min framtid är inte i Norrköping längre, men tiden jag har haft här är jag väl
tacksam över ändå trots en del omständigheter. Dock ser jag mer fram emot ett
nytt kapitel i mitt liv nära mina barn, fotbollen och förhoppningsvis arbeta i samma
stad. Mina vänner kommer jag ändå ha kvar och då är det bara en tågresa ifrån de
flesta som bor här i Norrköping som tur är.
 
Sedan finns det väl någon/några som är sura eller besvikna på mig över vissa
beslut och vad ska man skriva om det? - Jag vet vad som är bäst för mig och det
är jag väldigt glad över. Sedan i längden vet jag att jag gör rätt beslut för det kommer
göra mina barn och mig väldigt gott att vi har varandra. I slutändan är sin familj
viktigare än allt annat, inklusive jobb.

En vacker dag har ni en familj och då kommer ni få ta svåra beslut själva. Tro mig
att tänka egoistiskt i det läget är inte ett alternativ och det kommer ni märka antar jag.
Om inte, då är det synd om era barn och er som individ att ni inte kan se det.

I övrigt har alla olika åsikter och olika vägar i sitt liv för att bli en lycklig människa.
Ingen annan bestämmer den vägen åt dig och ingen ska göra det heller, för den
respekten ska man ha för andra människor speciellt om man är vänner då ska man
stötta varandra oavsett hur "fel" man tycker sin vän har, eller att man tycker att
sin vän tar fel beslut och kom ihåg att det är din väns liv och inte ditt liv det handlar om.
 
Håll utkik !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0