Torsdag !

Idag blir det en lugn dag, för att jag känner mig snorig och lite hängig. Lite
mag/rygg träning kommer jag göra sen på eftermiddagen, men annars blir det bara
att ta det chill idag för det är onödigt att bli sjuk nu när intervjuträningen startar, osv.
 
I övrigt har jag lagt mig skaplig i flera nätter nu och det känns klockrent faktiskt. Sedan
har man ju hjälpt till här hemma varje dag, så snart blir det dags att hitta en egen lya
har jag tänkt, men först måste jag få jobb.
 
Sedan är tanken att börja med fotbollen på måndag igen, för jag har varit
utan den ett bra tag nu och jag vill må bra igen, därför ska jag ta tag i den biten innan
man blir galen, hehe. Jag saknar tat spela på planen och bara kötta på.
 
Ikväll får jag besök av Stoffe för lite kaffe och snack. Då kommer jag antagligen
städa lite tills han kommer och byta ut lite julgrejer, dock får gardinerna vara kvar
och då byter jag ut dem när våren kommer, hehe.
 
Jag ska försöka lägga upp musik under dagen och
jag saknar min fina dotter något enormt...!
 
Håll utkik !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0