Tjena Bloggen !

Idag har man varit med Arvid och Kulan. Vi snacka, drack kaffe, spelade och på
det åt vi en god maträtt hos Kulan. Det harv arit en härlig dag där vi har tagit igen
tid med varandra för det var ett tag sedan vi sågs alla 3 faktiskt.
 
Dem ägde mig på Halo stundtals och då blev jag ganska hämndlysten när vi började
spela FIFA. Dock började jag uselt med en torsk, men sedan vann jag 5 i rad, hihi.
 
Det har varit en kanon dag med dessa 2 herrar och något osm är plus i kanten är
att mitt kära FBK vann idag igen, så vi tar igen poäng mot dem som ligger före HV
och SAIK. Jag hoppas vi kan fortsätta med denna form till slutspelet börjar, för då
blir vi ett lag att räkna med under slutspelet.
 
Jag kommer förmodligen skriva från min blogg imorgon och läggau pp bilder, då
jag ska besöka Pierre i Åtvidaberg denna helg faktiskt. Det var sjukt längesen jag
träffade den stollen, så det kan bli riktigt roligt detta och på senaste tiden har
jag träffat gamla vänner och umgåtts med många olika vänner. Det känns kanon !
 
Nu mår Pappa Ohlsson fint och jag hoppas det fortsätter på den inslagna vägen
nu, under en lång period. Dock hoppas jag att min kropp ger sig, för det känns som
att jag kan ha något dåligt på ingång nu under denna kyliga tid.
 
Håll utkik imorgon och på lördag !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0