Tisdag !

Om en stund kommer Tobbe hit faktiskt och det var ju inte direkt igår
jag och han träffades, hehe. Vi ska snacka, dricka kaffe, lyssna på musik och
med all säkerhet se på fotbollsmål som har varit i helgen.
 
Sedan efter att jag har varit med Tobbe då ska jag till Mjölby för att spendera
lite tid med dottern, får se om man blir kvar ellero m man åker hem ikväll som
vanligt men mer tid med dottern hade ju varit kalas för det skulle göra susen !
 
Jag kanske skriver ikväll eller antagligen gör jag det då jag är säker på att jag får
åka hem helt enkelt. Därför får ni hålla lite utkik sen ikväll och ha en bra tisdag !
 
Jag lägger upp en låt om en stund med !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0