Söndag !

Igår var jag hos dottern och sedan åkte jag vidare till min kusin som fyllde 30 år.
Det var härligt att få träffa sin dotter och pricken över i:et var att man träffa
alla sina släktingar.
 
Vi käka middag, snacka, drack olika drycker och körde lite dart. Min bror vann
en gång och Magnus 2 gånger. Det var riktigt kul igår och det har varit en ganska
seg dag idag som jag har spenderat i sängen för det mesta. Jag såg nyss på
Real Madrid - Real Sociedad som slutade 4-3 i en match som svängde en hel del.
 
Nu ska jag se Barcelona - Epsanyol tror jag och sen kanske Arvid hör av sig. Han
skulle städa och fixa, så får se om han hör av sig eller inte helt enkelt. 
 
Jag hoppas att ni har haft en bra helg och
 
håll utkik !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0