Söndag !

Jag sitter här nu färdig duschad med mitt goda bryggda kaffe medan jag sitter och
lyssnar på Angels and Airwaves samt förbereder min färd till min dotter i Mjölby som
jag ska åka till runt lunch.
 
Ja, annars hade jag väl det ganska segt att sova denna natt som vanligt när jag ska till
min kära dotter då det dyker upp samma tankar när man inte har träffat henne på flera dagar,
man tänker på vad man missar varje dag och då blir det svårt att sova just natten innan.
 
Jag börjar ju bli van nu och därför har det inte tagit stryk på min kropp denna morgon
åtminstone och det är ju ett framsteg eller något positivt i något som är dåligt egentligen,
men ibland är man starkare än vad man tror helt enkelt.
 
Nu ska jag njuta av mitt kaffe till musiken och fixa lite med disken som vanligt eftersom
jag bara ser till så att lägenheten är ren. Sedan ska jag spela lite med Arsenal innan jag
beger mig ut i kylan, hehe.
 
Ha en bra söndag och håll utkik !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0