Söndag !

Idag steg jag upp vid halv 12 och sedan gjorde jag i ordning mig för att dra mig
till Ljura där jag såg på Chelsea - Arsenal med Robin. det blev 2-1 till Chelsea i en
match där Arsenal gjorde ne usel första halvlek, men gjorde en betydligt bättre andra
halvlek som gjorde så att matchen blev spännande i slutet åtminstone.
 
Nu sitter jag hemma och ska äta till Spurs - United. Jag hoppas det blir kryss i
denna match för då blir tabellen mer jämn och United sticker inte ifrån i toppen.
Ja, får se om jag drar mig någonstans efter matchen eller om jag kör med
Freiburg på min laptop. Det märks helt enkelt !
 
Jag hoppas ni har haft en klockren helg och har haft en bra söndag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0