Onsdag !

Idag sov man i 11 timmar och jag lade mig kl 11 igår faktiskt. Jag kände mig
rätt udkgit imorsen är jag vaknade, sedan förberedde jag mig för styrketräningen på
ett bra sätt och efter det lagade jag en god maträtt till mig jsälv där jag slängde ihop lite
i en enda äggröra perfekt med protein, osv efter styrkan.
 
Nu ska jag ut på en löptur tänkte jag och sedan hem och laga lite havregrynsgröt, så jag
får i mig något som mättar då vi inte alls har något hemma typ. Oansvarig morsa är segt att
ha ibland.
 
Ikväll ska jag se LHC - FBK och jag hoppas på att FBK vinner trots LHC:s form.
Sedan ska jag besöka farbror Arvid och spela Halo tror jag, hehe.
 
Jag hoppas ni får en bra kväll och håll utkik !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0