Onsdag !

Igår var det en bra kväll med god mat och man hade det roligt med Stella.
Det känns bra att veta att hon blir glad och gillar att leka med mig, plus att
hon vill kramas ofta, hehe.
 
Idag steg jag upp skapligt först för att se om temperaturen visade för mycket minus
för att göra ärenden och att löpa idag och det visade sig vara -16 ute, då lade
jag mig i sängen för att ta igen lite efter all träning. Det var välbehövligt ska tilläggas och
sedan bestämde jag med Arvid att jag ska dit sen. Vi ska väl spela och fixa något käk
skulle jag tro, får se vad vi gör helt enkelt.
 
Annars blir det Arsenal - West Ham ikväll och inatt Rangers - Bruins.
Go Gunners and Bruins !!
 
Håll utkik !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0