Måndag !

Idag sov jag en längre stund och det gjorde jag rätt i faktiskt då jag känner
att kroppen har något virus eller något annat skit. Jag har varit hängig/febrig i flera
dagar men det bryter inte riktigt ut. Nu har jag halsbränna och snuvar också. Det
bryter ändå inte ut mycket, utan det är mest irriterande då det tar på orken i och
med alla dagarna som det har varit såhär.
 
I vilket fall tränade jag mage och rygg nyss bara för att göra något "krävande" och
jag tog inte ut mig helt så det är inget som oroar min hälsa som tur är. Dock har jag
fotbollsträning ikväll som jag är tveksam til latt medverka på, men vem vet man
kanske tar en risk ikväll ändå? Jag menar livet ska vara fullt av risker för då blir det lite
mer spännande och om det inte blir en förändring med hälsan då kanske träningen blir
mer värd om man medverkar under den ;)
 
Nu lyssnar jag på HardBass medan jag skriver här och jag ska duscha strax med
innan jag tar lite mat till olika fotbollsprogram. Jag ska se Eurotalk och Sportmagasinet
på Aftonbladet. Dem bör ni se gott folk och ha en bra start på den nya veckan !
 
Håll utkik !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0