Lördag !

Idag blev det en "hemma" dag. Jag låg i sängen hela dagen efter att ha varit
vaken i 22 timmar igår, haha. Därför är jag hemma ikväll i min ensamhet och bara
njuter av mitt kaffe till Angels and Airwaves som är ett rockband som man bara sitter
och blundar åt när man lyssnar på texterna och den sköna melodin i deras låtar.
 
I övrigt sitter jag och tänker på mitt liv för tillfället som innehåller mycket bra saker, men
som saknar den viktigaste delen och det är en del som bara framtiden kan utvisa, något
som jag inte kan styra själv då man måste vara 2 på det jag tänker på.
 
Ikväll blir det att spela FM12 med Arsenal som jag har fått ihop på ett sjukt sätt. Det
var längesen jag kunde spela med Arsenal på ett bra sätt, men har hittat formationen
och taktiken för att utföra det jag vill på fotbollsplanen. Sedan har jag värvat klockrent måste
jag påpeka och helt rätt också för den delen. Jag önskar att den elvan jag har på spelet
att Arsenal hade den på riktigt faktiskt, för då hade det gått fint !
 
Ni får ha en bra kväll och håll utkik !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0